Vážení příbuzní a blízcí obyvatel Domova seniorů, naším cílem je „spokojenost na všech frontách“ (klient, rodina, blízcí klienta, zaměstnanci DS, …), stejně jako opravdová, skutečná kvalita námi poskytované služby.
K tomuto cíli nám můžete výraznou měrou pomoci právě Vy, Vaše podněty a připomínky na případné nedostatky, budou pro nás důvodem k zamyšlení a realizaci, jak zpříjemnit a zlepšit kvalitu života Vašich nejbližších.
Nebojte se kritiky, oprávněná kritika nám pomáhá plnit náš cíl.
Nebojte se pochválit, nepodceňujte pochvalu, protože právě ta je pro nás tou nejlepší motivací a zároveň podporou.
Netrapte se tím, co Vám máte na srdci, pravdou je, že maličkost dokáže udělat člověka dokonale šťastným, ale i dokonale nešťastným.
Pravidla pro podávání a vyřizování stížností na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby
Domov seniorů Třeboň
Bc. Dana Šuranská
vedoucí Domova seniorů Třeboň
Daskabát 306/II, 379 01 Třeboň
Centrum sociálních služeb Jindřichův Hradec
Česká 1175, 377 01 Jindřichův Hradec II
IČ: 75011191, DIČ: CZ75011191
č. účtu: 220196017/0300